Firmamassage

 

Overvejer i at få en massage-ordning på jeres arbejdsplads, så kommer jeg ud og giver en prøve-behandling til 1/2 pris, så i kan opleve behandlingen. skiv en mail,

så finder vi en dag hvor jeg kommer ud til jer.

 

Det får virksomheden ud af det:

 

  • Færre sygedage

 

  • Forebyggelse af langvarig sygdom

 

  • Mere koncentrerede og glade medarbejdere

 

  • Større effektivitet

 

  • Godt arbejdsmiljø

 

 

Medarbejderens udbytte:

  • Midre stress og smerter

 

  • Godt arbejdsmiljø og trivsel

 

  • Forebyggelse af langvarig sygdom

 

  • Styrket helbred

 

  • Bedre velvære og mobitet

 

  • Bedre livskvalitet

 

 
 
 

Book en tid til behandling på tlf:

 

+45 61696668

 

eller skriv en mail:

 

 

 

Medarbejderens sundhed -er firmaets fremtid

 

Forebyggelse er bedre end helbredelse, og derfor bør behandlingen igangsættes før problemerne bliver reelle.

 

Flere undersøgelser har vist at massage på arbejdspladsen har en økonomisk fordel for firmaet, alene pga. de færre sygedage.

 

Hovedpine, rygsmerter, mussearm, spændinger i nakke-skuldre kan hurtigt blive til utilpashed, begrænse effektiviteten og udløse sygedage.

Jeg har 20 års erfaring, som professionel massør, og benytter en bred vifte af teknikker, hvilket gør det muligt, at adressere diverse skader og problemer fra flere vinkler.

 

Jeg vejleder også i kost, ernæring og naturmedicin for optimal sygdoms-forebyggelse og behandling.

 

Med mine mange års erfaring med kampsport, idræt og som yogalærer, kan jeg give øvelser for genoptræning og forebyggelse af den enkeltes unikke problemstillinger.

 

Der føres journal på hver enkelt medarbejder, så udviklingen kan følges op for hver behandling.

 

Jeg medbringer selv alt, hvad jeg skal bruge af behandlingsudstyr og er let at placere, da jeg kun skal bruge minimum 8m.

 

 

Jeg binder ikke mine kunder, så der er kun 1 måneds opsigelse.

 

for mere info og booking af prøvedag skriv en mail til info@bodyalignment.dk

 

eller ring på tlf: +45 61696668

-og få en snak om jeres muligheder.